Voorbereiding Fox goes Canada/Usa

3 augustus 2018 - Bergen op Zoom, Nederland

Hello trouwe volgers!
Het gaat weer gebeuren! Nog 3 weken en dan gaan wij weer op pad!
Ok, ik roep al 2 jaar dat we het jaar na de reis naar Zuid Afrika gaan.
Nee dus , we gaan volgend jaar 2019 , toch?
Na 2 jaar the USA hebben bekeken ,gaan we nu naar Canada en wel West Canada!
Op vrijdag 24 aug vliegen we deze keer vanaf Brussel naar Toronto  en daar stappen we over naar Calgary.
Van hieruit reizen we langs achtereenvolgens  Banff NP; Lake Louise; Yoho NP; Glacier NP ; Revelstoke NP; Jasper : Wells Gray Park; Whistler; met ferry naar Nanaimo Vancouver Island; Campbell River; Ucluelet; Victoria.
Dan toch nog even een klein stukje USA , dus oversteken met de ferry naar Port Angeles en dan Olympic NP en Seattle bezoeken en dan eindigen we in Vancouver.
Op 16 september vliegen we weer via Toronto terug naar Brussel.
Onderweg doen we nog een paar leuke uitstapjes , op zoek naar Grizzly's, Whale's , Orca's en ook nog een keer raften.
We zijn er klaar voor ! Caroline neemt jullie weer mee in woord en beeld!

Njoy!

1. Jolanda:
    3 augustus 2018
    Wauw dat wordt weer een prachtige reis! Ik ga zeker weer van de verhalen van Caroline genieten 😁
  2. Miranda:
    3 augustus 2018
    Leuk weer. Schiet al lekker op voor jullie. En ja; volgend jaar gaan we naar Zuid Afrika👍🏻😀
  3. Frank de Haas:
    3 augustus 2018
    Wat leuk om jullie weer te kunnen volgen op jullie avonturen. Wij houden de wacht in Nederland. Veel plezier onderweg.
  4. Barbara:
    3 augustus 2018
    Leuk hoor, ben zeer benieuwd naar jullie belevenissen!
  5. Walter:
    4 augustus 2018
    Wordt een hele mooie reis Caroline. Veel reisplezier.
  6. José:
    4 augustus 2018
    Leuk, ik ga jullie weer volgen! Nog veel plezier met de voorbereidingen, het klinkt allemaal fantastisch. Het zal een mooie reis worden en ik kijk weer uit naar jullie belevenissen :D
  7. Sandra:
    4 augustus 2018
    Wat een prachtige reis hebben jullie weer uitgestippeld! Dat wordt een mooi avontuur, ik volg !!!!!
    Xxx Sandra
  8. Dirk:
    Hoi saampjes.
    T schiet al lekker op ja. Ben enorm benieuwd hoe jullie het gaan ervaren.
    Schijnt ook geweldig mooi te zijn. Dat voor een grote amerikanoloog,net zelf verzonnen🤔 alvast veel plezier.
  9. Anthony de Wit:
    4 augustus 2018
    Mooi ik ga jullie weer volgenh
  10. Nicole:
    4 augustus 2018
    Mooie reis weer!! Ben weer erg benieuwd naar jullie belevenissen!! Heel veel plezier! Geniet van elkaar en maak veel mooie herinneringen !! 💋
  11. Huub en Claudia:
    4 augustus 2018
    Dj en Caroline, wat leuk dat jullie en reis gaan maken in Canada.
    Wij komen net terug van een camperreis met ongeveer dezelfde route. Heel veel plezier. Groetjes Huub en Claudia
    zie onze blog: huubclaudia.reislogger.nl
  12. Peter en Truus:
    4 augustus 2018
    Beloofd weer een mooie reis te worden. Kijken nu al uit naar jullie verslagen en foto’s.
    Goede reis en veel plezier
  13. Anita:
    4 augustus 2018
    Ik wens jullie weer een hele mooie reis, ga zeker de leuke verslagen van Caroline weer volgen. Een hele fijne vakantie xx
  14. Nannie Beijaerts:
    4 augustus 2018
    Het begin is weer gemaakt! De voorbereidingen afgerond?
    Big brother is watching you. Ben benieuwd naar jullie ervaringen globetrotters.
  15. Marjolein:
    5 augustus 2018
    Wat leuk dat jullie weer een mooi reisverslag maken. Ik ga jullie volgen. Heel veel plezier en geniet van iedere minuut dat je daar bent.
  16. Anne:
    5 augustus 2018
    De reis ziet er weer prima uit, reuze benieuwd naar jullie verhalen en foto’s. Enjoy! Ik ga jullie weer volgen!!!
  17. Joop:
    6 augustus 2018
    Dat ziet er weer geweldig uit. Nu aftellen voordat je mag vertrekken.
  18. Corine:
    7 augustus 2018
    Leuk weer om jullie te volgen op deze ongetwijfeld mooie reis ! Ik kijk uit naar de foto's en de verslagen ervan, die Caroline zeker weer geweldig gaat schrijven!
    Heel veel plezier en mooie avonturen
  19. Adrienne Heeren:
    10 augustus 2018
    Ook dit kun je weer afstrepen van jullie bucketlist, geniet van jullie mooie reis. Ik ga jullie zeker volgen en kijk al uit naar de mooie foto's en verhalen.
  20. Marloes:
    10 augustus 2018
    Hallo DJ and Caroline, zo te lezen wordt het weer een prachtige reis!! dus Caroline hou je niet in met schrijven want mijn treinreis van Den Bosch naar Breda duurt een half uur !! 😉 Heel veel plezier en geniet!!
  21. Adrie van vlijmen:
    13 augustus 2018
    ziet er geweldig uit, fijne vakantie/rondtour en ben benieuwd naar jullie verhalen.
    Misschien brengen jullie ons op een idee
  22. Miriam:
    18 augustus 2018
    Dat zal weer een prachtige reis worden. Er zit weer veel tijd in alle voorbereidingen zie ik. Ik wens jullie een hele goede en veilige reis en een fantastische vakantie toe. Geniet ervan en ik kijk weer uit naar de mooie verhalen.
  23. Geertje Brouwer:
    21 augustus 2018
    Leuk dat ik jullie reisverhaal mag lezen. Een hele mooie reis toegewenst and remember,be aware of the bear!😀