Dankie!

2 november 2019 - Bergen op Zoom, Nederland

Wauw mensen , wat hebben wij weer een mooie reis ervaren en jullie hebben gelukkig mee kunnen genieten!
Ja , want die Caroline kan jullie op haar speciale manier van schrijven meenemen tijdens onze reis.
Mijn dank is dus wederom groot voor haar mooie verhalen die ik zelf heb meegemaakt.
Ik lees ze namelijk nog vaak terug om een deja vu te krijgen.
Gelukkig was het ook een leuke groep waar mee hebben opgetrokken.
Bedankt allemaal voor het lezen met of zonder reactie!

Tot ziens op onze volgende reis naar Florida in januari

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. José:
    3 november 2019
    Ik vond het ook heel leuk om met jullie mee te kunnen reizen. Veel geleerd, prachtige foto's gezien en mooie reisverhalen.
    Jullie kunnen weer gaan aftellen naar de volgende reis in Florida, zoon Tim zit momenteel in Houston op doorreis naar Philadelphia en dan een week Orlando voor Disney World.
    Ik 'zie' jullie weer in Januari 2020 dan!
  2. Jane:
    3 november 2019
    Bedankt voor de mooie verhalen en foto's! Ik heb elke ochtend (met koffie ☺) genoten! Alvast weer veel plezier met de voorbereidingen voor Florida! 👍😘
  3. Anne:
    3 november 2019
    Bedankt dat ik weer mee heb mogen reizen.
  4. Peter en Truus:
    3 november 2019
    Het was weer leuk om jullie op deze manier op die geweldige reis te kunnen volgen.
  5. Frank de Haas:
    4 november 2019
    Het was weer erg leuk een beetje met jullie mee te reizen. Genoten van al die Zuid Afrikaanse namen en woorden. Heeft Caroline destijds ook een verslag gemaakt van de Cubareis? Die zou ik graag nog eens teruglezen. Groetjes Frank