Dag 23 Back Home

21 september 2016 - Hoeven, Nederland

Zo we zijn weer veilig en heel thuis gekomen!
Ik wil even Caroline bedanken voor het schrijven van onze dagelijkse reiservaringen.
Dit moest avonds na het eten op de kamer weer geschreven worden terwijl de vermoeidheid vaak al had toe geslagen.
Knap hoor om zoveel indrukken en gebeurtenissen in een fris en fruitig verhaal samen te vatten.

Alle mensen ook bedankt voor het lezen en het bekijken van de foto's.

Nee, een nieuwe reis staat nog niet vast ,maar erover dromen is ook al fijn!

Wie weet tot de volgende reis!

1. Nannie Beijaerts:
    21 september 2016
    Dat wordt vast afkicken hier en uitrusten van de reis waar heel wat miles zijn gereden, bergen zijn beklommen en enorm veel indrukken hebt opgedaan . Maar ook een rugzak met weer een hoop nieuwe ervaringen en herinneringen mee terug hebt gebracht. En inderdaad Caroline : knap hoor al die verslagen die je na zo'n lange vermoeiende dag nog hebt geschreven. Ik kan me ook niet voorstellen dat Dick je veel rust heeft gegeven
    Geniet nog even van het mooie weer hier en tot snel!
  2. Yvonne Vleghels:
    22 september 2016
    Het was erg leuk om met jullie mee te 'reizen'. Bedankt voor de verhalen en de prachtige foto's!
  3. Jane:
    22 september 2016
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn! Bedankt voor de mooie verhalen en prachtige foto's! Het was leuk om jullie zo te volgen! Groetjes van ger en jane. Tot gauw! Xxx
  4. Marjolein:
    23 september 2016
    Mooi dat jullie weer gezond en met vele mooie ervaringen weer thuis zijn. Ik vond het heerlijk om te lezen en te zien hoe jullie alles beleefd hebben. En maak van je droom weer een mooie nieuwe droomreis