Fox On The Run

16 augustus 2022 - Bergen op Zoom, Nederland

Beste volgers ! De lezers van mijn solo reis II hebben het nieuws al gelezen, dat er op 23 augustus weer een Fox Goes USA reis aan zat te komen!
Zoals bij zo velen zijn er reizen uitgesteld en zo is dat ook bij ons gebeurd!
Gelukkig kunnen we nu weer gezond op reis en jullie kunnen weer met ons mee reizen.
Deze keer dus voor ons ook een zeer lange reis maar dan verdeeld over 4 weken.
Eerst waren we van plan om vanuit Seattle te vertrekken, maar dit jaar waren de huurauto prijzen enorm gestegen .
Daarom was het goedkoper om vanuit SFO te vertrekken maar dan wel 3 dagen eerder.
Inmiddels heb ik de reis alweer wat aan moeten passen, dit door branden en doordat we voor de Angels Landing trail geen permit konden krijgen.
En wie weet moet er straks onderweg nog iets aangepast worden!
We landen op SFO maar we rijden gelijk weg naar het noorden,want SFO hebben we al gezien en ervaren!
Via het noorden van California ,vooral via de kust, rijden we door Oregon naar het noorden.
Eenmaal in Washington State gaan we naar het oosten en hopen we dat de vulkaan Mount Rainier zichtbaar is .
Vanaf dat punt duiken we naar het zuiden en vervolgen we via een strakke lijn door Oregon onze weg en zien we heel veel mooie vulkanen en parken.
Als we Crater Lake en Lassen Vulcanic achter ons hebben gelaten komen we bij Lake Tahoe.
Daarna is het hopelijk rustig qua wildfires bij Yosemite NP en kunnen we ons daar 2 dagen vermaken.
Nevada gaan we dan een flink eind doorkruisen en komen we dan via de Valley of Fire bij Mesquite.
Als onze auto wil meewerken dan gaan we naar de Little Finland en eindigen we vlakbij Zion NP.
Hier wilden we dus de Angels Landing trail gaan doen maar helaas hebben we geen permit gekregen, dus doen we nu een andere trail.
Via Escalante Utah komen we na een paar dagen langs Hanksville waar ik Caroline het Fata Morgana hotel kan laten zien .
Maar jammer voor hun, wij rijden door naar Page, waar we 3 dagen verblijven en ons zeer zeker gaan vermaken!
Na deze hopelijk mooie dagen gaan we richting de Noord kant van de Grand Canyon!
Altijd mijn wens geweest en nu gaan we het samen doen !
Uiteindelijk komen we wat zuidelijker in Arizona terecht en gaan we in Sedona / Oak Creek Canyon alleen onze footsteps achter laten.
Helaas dan inmiddels weer op weg naar het einde van de reis via the Joshua Tree. Ja we gaan er naar luisteren in de auto , U2?
Dan komt de finale!
LA heb ik of wij altijd links laten liggen , als je daar aankwam was het altijd snel wegwezen.
Nu eindigen we er en hebben we er zin in, om Hollywood/Beverly Hills en DTLA te ervaren.
Als je bijna klaar bent met je reis dan ben je al vaak bezig met de terugreis , dan vind je sommige dingen niet meer zo belangrijk .
Dus hebben wij voor een van de dagen in LA 2 fietstochten met een gids geregeld, lekker makkelijk. Iets wat jezelf ook kan in wezen, maar eens iemand anders volgen die het ook weet!
Het einde van de Route 66 is voor ons ook het einde, want we gaan hier op de laatste dag rondhangen.
Dan heb ik het over Santa Monica en ook over Venice Beach
Lekker struinen langs de boulevard en skaters en de spierencourts . Fiets huren en nog wat verder kijken ....
Lunchen en op het strand het zand ons eigen maken.
De zon zakt langzaam in de zee, tijd voor ons laatste Hotel.
De auto ontruimen en de boel inpakken .
De volgende dag op weg naar LAX , nog even een hopelijk mooi viewpoint over de skyline van LA meepakkend.
Ok volgers, CU down the road!

1. Jane:
    Prachtig vooruitzicht! 🥰
  2. Elly Mijlof:
    Veel plezier !
    Ik heb Angels Landing ooit gedaan :) denk met dan 30 jaar geleden. Was wel een dingetje ! Door jullie verhalen te lezen komen mijn herinneringen weer naar boven :) dank daarvoor !
  3. Dick:
    16 augustus 2022
    Elly Mijlof : gaaf dat je via de kettingen naar boven bent gegaan , wij gaan het nu van de bovenkant zien , dus het Observation Point zien.
    Alles is tegenwoordig in de parken anders en moet je permits hebben en geluk hebben qua drukte en wildfires.
  4. Anthony de Wit:
    Veel plezier
  5. Lia Lauwerijssen:
    16 augustus 2022
    Een leuk vooruitzicht. Een mooie en fijne reis toegewenst groetjes van Lia en Dirk
  6. Miranda:
    16 augustus 2022
    Jullie zitten er al helemaal in 😎👍 lekker die voorpret ! Ik kijk uit naar al jullie avonturen
  7. Eric:
    16 augustus 2022
    Klinkt allemaal fantastisch!! Nog wel even n paar dagen geduld 😊
    Have fun!
  8. Nicole:
    16 augustus 2022
    Klinkt geweldig en een deel van jullie reis door Utah en Arizona heb ik ook gedaan, Zion, Grand Canyon, helemaal geweldig. IK ga weer van jullie verhalen genieten. Heel veel plezier op deze mooie reis
  9. Eva:
    16 augustus 2022
    Heel veel plezier!!! Wat geweldig dit avontuur!!
  10. Nannie Beijaerts:
    16 augustus 2022
    Hey globetrotters/avonturiers: Wat een geweldig vooruitzicht weer! Time flies, jullie dus ook al weer over 1 weekje om jullie rugzakken weer te vullen met prachtige herinneringen. Alvast een goede reis en ik kijk uit naar jullie stories.
  11. Sandra:
    16 augustus 2022
    Heerlijk om al mee te genieten met jullie voorpret! Dit wordt vast weer een prachtige reis !!!
    Nog paar dagen “voorgenieten” , have fun xxx
  12. Barbara:
    16 augustus 2022
    Leuk! Geniet ervan! Ben benieuwd naar jullie belevenissen…
  13. Evelien:
    17 augustus 2022
    Wat een mooie reis gaan jullie weer maken! Alvast heel veel plezier en leuk om straks al jullie verhalen weer te lezen.
  14. Anita:
    17 augustus 2022
    Wordt een prachtige reis. Veel plezier.
  15. Adrienne Heeren:
    17 augustus 2022
    Wat gaan jullie weer veel zien en doen. We kijken uit naar jullie reisverslagen. Heer veel plezier en een goede reis.
  16. Jolanda:
    17 augustus 2022
    Wat een prachtige reis weer! Heel veel plezier en alvast weer bedankt voor de mooie verhalen 😘
  17. Walter:
    17 augustus 2022
    Wordt weer een hele mooie reis. Veel plezier
  18. Miriam:
    17 augustus 2022
    Wat een fantastische reis. Wij kijken uit naar de verhalen want er zullen bij ons veel mooie herinneringen boven komen. Een hele goede en mooie reis en vooral genieten!!!!!
  19. Rob Roetert:
    18 augustus 2022
    Mount Saint Helens Mei 1980 Wat een knal jonguh ! Prettige Reis
  20. Carla:
    19 augustus 2022
    Ga er van genieten allebei, ik geniet mee door jullie reisverslag.
  21. Geert:
    21 augustus 2022
    Go FOX Go, ziet er weer fantastisch uit!
  22. Karin:
    21 augustus 2022
    Gaaf! Heel veel plezier!
  23. Sylvia Parker:
    22 augustus 2022
    Wauw, weer een prachtige reis! Ik ga jullie volgen zoals altijd en geniet op afstand mee. Voorspoedige vluchten en heerlijk genieten van al het moois👍🏼🔝
  24. Peter:
    22 augustus 2022
    Morgen de oversteek naar de States.
    Goede reis, een mooie vakantie en wij genieten op afstand mee met jullie 😃
  25. Marjolein:
    23 augustus 2022
    Dat ziet er allemaal schitterend uit. Geniet ervan en ik lees graag mee wat jullie allemaal gaan beleven.