Back On The Track

11 juni 2023 - Bergen op Zoom, Nederland

Na onze fantastische reis van vorig jaar door een groot gedeelte van West USA, hadden wij voor dit jaar een rondreis door Slovenië en Kroatië op het oog.
Trouwe lezers weten dat zodra we terug vliegen vanuit de USA er bij mij al  nieuwe ideeën beginnen te borrelen over mogelijke nieuwe routes in de USA. Maar ondanks dat ik weet dat er daar nog zoveel te zien is,  hadden we samen niet het gevoel dat we er in 2023 nog een keer naar toe zouden gaan.
Totdat het al na een paar weken na thuiskomst weer begon te kriebelen en ik stond te popelen om opnieuw een reis te plannen.
Eind september had ik al een vlucht geboekt voor mijn 3de solo reis.
Tijdens het plannen van mijn reis bedacht ik dat het toch wel heel leuk zou zijn om er een gezamenlijke reis van te maken ivm mijn 65 ste verjaardag.
Dit heb ik subtiel voorgelegd aan Caroline en haar antwoord was “dat weet ik nog niet”. Daar moet ik toch even over nadenken….
Oei dat had ik niet verwacht! Zij moest natuurlijk even kijken of het qua verlofdagen voor haar wel uitkwam.
Pas na een paar weken kreeg ik het verlossende “ja”woord en kon ik verder aan de slag.
Pffff , maar zie dan maar eens dezelfde vlucht te boeken.
Elke dag volhouden en hopen, om het dan uiteindelijk toch voor elkaar te krijgen!
Ja en dan zitten we ook nog naast elkaar ook!

Deze week vliegen we op woensdag 14 juni via Dallas/Forth Worth naar Denver met American Airlines , vlucht AA 221.
Het gaat een reis worden met hoofdzakelijk sightseeing en trails lopen.
Zware trails vooral in de bergen van Colorado en Idaho. Nog even afwachtend of de sneeuw aldaar weg is.
Achtereenvolgens doorkruisen we Colorado , New Mexico , Utah , Idaho , Montana, Wyoming en via Colorado weer naar huis.
Op 2 juli vliegen we weer via Denver terug.
Leuk als jullie ons weer volgen!

IMG-20220912-WA0011

Mocht je interesse hebben om de route via een kaart te volgen dan kan dat via deze twee links

USA 2023 - 1 - https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1tk5JzOIcjxLgrzyGQrek-UG2s14_0Qc&usp=sharing

USA 2023 - 2 - https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1VArld4qPrR5DB_Ie0OXeELkiG_1NH0U&hl=nl&ll=40.15951528557843%2C-111.64878424999999&z=17

1. Walter:
    11 juni 2023
    Veel reis plezier.
  2. Miranda:
    11 juni 2023
    Haast! Nog even volhouden jullie. We gaan jullie uiteraard weer volgen 😎🇺🇸
  3. Sandra:
    12 juni 2023
    Het wordt ongetwijfeld weer een fantastische reis met mooie herinneringen en foto’s!
    Natuurlijk volg ik jullie!
    Een hele goeie reis ennnn doe vooral voorzichtig samen hè ! Xxx
  4. Barbara:
    12 juni 2023
    Een fijne vakantie, ben benieuwd naar de verhalen!
  5. Jane:
    12 juni 2023
    Heel veel plezier samen! En natuurlijk gaan we jullie volgen!xxx
  6. Carla:
    12 juni 2023
    Ga jullie zeker weer volgen, altijd mooie verhalen
    Heel veel plezier
  7. Miriam:
    12 juni 2023
    Een hele goede reis en een hele fijne vakantie samen. Zeker gaan we jullie volgen. Geniet ervan!!
  8. Gerda Klaassen:
    12 juni 2023
    O wat een mooie reis gaan jullie maken. Ik volg jullie graag. Veel plezier met de voorbereidingen en goede reis. Groetjes Gerda
  9. Eric:
    12 juni 2023
    Klinkt wederom als een mooie reis. We gaan jullie weer graag volgen. Succes en veel plezier!
  10. Adrienne Heeren:
    12 juni 2023
    Zeker gaan we jullie volgen, alvast een goede reis.
  11. Petra:
    12 juni 2023
    Klinkt heel mooi. Alvast heeeeel veel plezier! Ik ga jullie verhalen en mooie foto's zeker volgen.
  12. Nannie Beijaerts:
    12 juni 2023
    Ook ik / wij doen ons best jullie nieuwe uitdaging te volgen. Groot gelijk om je dromen iedere keer toch weer waar te maken.. Blijf Je hart volgen Dick en Caroline.
    Wij vertrekken 14 juni vanaf Schiphol naar Funchall/Madeira en gaan daar 8 dagen de mooie natuur verkennen...wandelen tussen de bloemen, de bomen en de prachtige uitzichten vanaf de bergen.
    Goede reis. X
  13. Nicole:
    12 juni 2023
    Veel plezier en weer benieuwd naar jullie vakantie verhalen! Goede reis ✈️
  14. Marjolein:
    13 juni 2023
    Heel veel plezier en ik kijk uit naar de mooie verhalen en foto’s.
  15. Peter:
    13 juni 2023
    Een goede reis en een mooie vakantie met prachtige verhalen en foto's.
  16. José:
    13 juni 2023
    Goede reis en een fijne tijd!
  17. Anthony de Wit:
    Heel veel plezier groetjes Anthony en Maureen
  18. Frans:
    Volgen gaan we zeker doen! Heel plezier 👍🇺🇸
  19. Michael:
    13 juni 2023
    Have a great time and a safe trip!

Michael+ Doreen
  20. Sylvia Parker:
    14 juni 2023
    Ik ga weer op afstand meegenieten van jullie geweldige belevenissen. Veel plezier kanjers!🙋🏼‍♀️
  21. Hanny en Jan:
    14 juni 2023
    Als nieuwe volgers zijn we heel benieuwd naar jullie belevenissen. Hele veilige reis en nogmaals: hou alles heel en kom gezond weer terug. Hele leuke vakantie gewenst.
  22. Jeroen:
    Luitjes,
    Wat gaaf deze reislust...jaloers op gezonde manier, geniet ervan en Caroline...op naar schaal 8!!!
  23. Karin:
    Yay! Ik. Kijk er naar uit. Enjoyyy to the max
  24. Marco van Eekelen:
    Enjoy youre trip 😁
  25. Ingrid Boer:
    15 juni 2023
    Heel veel plezier samen. Maak er een inspirerende reis van.
  26. Desiree Droste:
    21 juni 2023
    Wij genieten hier vanuit Friesland mee van jullie heerlijke vakantie verhalen.
    En gefeliciteerd Dick en Caroline,
    Weer opnieuw opa en oma hoe leuk is dat. 💕👣