Voorbereiding Fox goes USA 2017

3 augustus 2017 - Bergen op Zoom, Nederland

Nou mensen nog 3 weken en dan gaan wij weer op pad!
Na de gigantische gave reis door de south west USA in 2016 (zie fox goes usa 2016) was het eigenlijk de bedoeling om in 2017 een rondreis te gaan maken door Zuid Afrika.
Wie weet gaat dit in 2018 gebeuren want we willen eerst weer terug naar de US
​Een keer totaal iets anders vanuit het Zuid Westen naar het Oosten.
​We vertrekken op 25 augustus met DL 161 Delta
We landen in Minneapolis en moeten dan overstappen naar Phoenix
​Van daaruit langs de volgende belangrijkste punten, Saguaro NP, Tombstone, Apache Trail, Petrified Forest NP , Canyon de Chelly NM, Bisti Badlands , Ah Shi Sle Pah, Kasha Katuwe NM, Turquiose Trail, Albuquerque,White Sands NM, Roswell, Fort Worth Stockyards, Austin, New Orléans, Pensacola Beach, Memphis, Nashville, Great Smokey Mountains, Charleston, Washington DC.
​Vlucht vanuit Washington DC naar Amsterdam  op 17 september met KLM

Follow us!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jane:
    4 augustus 2017
    Wat leuk! En dat allemaal in 3 weken? ! Veel plezier met de voorbereidingen!
  2. Eric:
    4 augustus 2017
    Heel wat anders dan Zuid Afrika, maar ook heel interessant. De meeste punten die je noemt heb ik nog nooit van gehoord dus ben heel benieuwd naar jullie verslagen en de foto's. Alvast heel veel plezier met de voorbereidingen.
    Groet Eric
  3. Nannie Beijaerts:
    Hey globetrotters,

Wij gaan jullie weer volgen !
    We kijken al uit naar jullie verslagen en foto's !
    Succes met de voorbereidingen!

Liefs Nannie en John

Liefs van ons .
  4. Adrienne Heeren:
    4 augustus 2017
    Ik ga jullie zeker volgen, hoewel het wel in onze vakantie is. Maak er een mooie reis van, maar dat gaat zeker lukken met Dick als reisleider.

Groetjes
    Chris en Adrienne
  5. Anita:
    4 augustus 2017
    Wat leuk , dat jullie weer een mooie reis gaan maken. Geniet van de voorbereidingen. Ik ga zeker de leuke reisverslagen die jullie altijd schrijven weer volgen. Groetjes Anita
  6. Sandra:
    4 augustus 2017
    Het begint al op te schieten! Succes met de laatste voorbereidingen en ik ga jullie zeker weer volgen op deze fantastische reis xxx
  7. Frea:
    4 augustus 2017
    Super leuk. Ik ga jullie zeker weer volgend.
  8. Corine van den Bosch:
    Mooi vooruitzicht!
    Kijk uit naar de ongetwijfeld weer mooie foto's en verslagen van jullie reis!
  9. Els en ad:
    4 augustus 2017
    Succes met de voorbereidingen, fijne reis en fijne vakantie dagen, we horen het wel verder. ( we n'ore ut wel )
    Groetjes,
    Ad en Els.
  10. Anthony de Wit:
    4 augustus 2017
    Mooi ik ga jullie zeker volgen veel plezier en een fijne vakantie.
  11. Frank de Haas:
    4 augustus 2017
    Het wordt vast weer een mooie reis. Leuk om jullie avonturen op deze manier te kunnen volgen.
  12. Ben Kuijpers:
    4 augustus 2017
    Interessante roadtrip. Vanaf Houston tot aan Washington DC heb ik ook reeds afgelegd. Deels met familie in de USA, deels zelfstandig.
    Jullie gaan wederom een leuke tijd tegenmoet. Ik ken nog wel wat leuke adresjes onderweg

Ben benieuwd naar al de verhalen.

Veel plezier in The States
  13. Miranda:
    4 augustus 2017
    Jullie kennen straks haast elke hoek van Amerika, gaaf! Kok maar op met die verhalen!
  14. Nicole:
    5 augustus 2017
    Dat gaat weer een hele mooie reis worden!! Ik ga het zeker weer volgen! Veel plezier nog bij de voorpret, aftellen nu!!
  15. Angelique:
    7 augustus 2017
    Hele fijne vakantie. Geniet er van. Zien elkaar weer na jullie vakantie.
    Veel plezier.
    Groetjes.
  16. Mirjam:
    8 augustus 2017
    Ik ben weer zeer benieuwd naar jullie mooie foto's en leuke verhalen!
  17. Miriam:
    11 augustus 2017
    Wat een geweldige route en er zit veel ' muziek' in. Ga er maar heerlijk van genieten,nu met de voorbereidingen maar zeker ook van de reis. Ik kijk dadelijk iedere keer weer uit naar de verhalen en geweldige foto's. Kijken of we nog iets herkennen. Enjoy and have fun!!!!
  18. Anita en Jos:
    17 augustus 2017
    We gaan jullie zeker volgen en kijken uit naar de foto's en de verslagen.
  19. Dirk:
    26 augustus 2017
    Hoi
    Lekker weer samen op pad, gaaf man leuk om weer te volgen.
    Benieuwd naar de foto s. Have fun.