Naam:
Foto’s:
4769
Video’s:

Over ons

Caroline de Vos en ik , gaan al jaren samen op vakantie. Eerst met onze kids naar Frankrijk en Italie en ook vaak met z'n 2tjes naar steden zoals Brugge, Brussel, Parijs, Londen, Praag, New York ,Las Vegas, Istanbul, Rome, Porto, Lissabon, Sevilla ,Valencia, Athene ,Manchester,Milaan en Lille. Maar we hebben samen ook al heel vaak  genoten van Curacao en in 2016 nog een rondreis in Cuba gemaakt en daarna nog drie fantastische reizen door USA West (Fox goes USA 2016), USA South/East (Fox goes USA 2017),Canada/USA (Fox goes Canada/USA 2018), South Africa 2019 ,Florida 2020, Normandie 2020,Frankrijk/Spanje 2021,Curacao 2022, USA North West/West  (Fox Goes USA 2022) en USA Rondje Denver (Fox Goes USA 2023).

Mijn solo reizen van 2019 en 2022 zijn ook nog steeds te lezen en te ervaren via:

Bezochte landen

Wij hebben 34 landen (14%) bezocht:

Andorra, Aruba, België, Bulgarije, Canada, Caribisch Nederland, Cuba, Curaçao, Denemarken, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Ierland, Italië, Lesotho, Luxemburg, Marokko, Mexico, Nederland, Nederlandse Antillen, Oostenrijk, Portugal, Sint Maarten, Spanje, Swaziland, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zwitserland.