Dag 24 Thuis

18 september 2017 - Bergen op Zoom, Nederland

Howdy  Y'all.....voor de laatste keer.....

Dan nu echt een laatste kleine afsluiting van een fantastische reis!! We zijn 23 dagen onderweg geweest ....23 dagen niet na hoeven te denken over wat we gaan eten en koken in de avond.....en 5100 gereden miles achter ons gelaten! Het was weer een zeer bijzondere reis, waar ik Dick voor wil bedanken. Ik weet hoeveel tijd en energie hier in is gestoken! Iedere dag een perfecte routebeschrijving van het moment dat we wegreden bij het ene motel en aankwamen bij het andere. Vaak zat er maar een paar miles verschil tussen het geplande en het daadwerkelijk gereden aantal miles! Samen met de app op de telefoon zijn we er altijd goed uitgekomen! Tot in de late avonduren dingen nog uitlopen zoeken, voornamelijk vanwege de orkanen Harvey en Irma, waardoor we een paar routes moesten omzetten. Wat hebben we genoten en veel gezien ...en veel gelachen om de soms leuke momenten en de gesprekken met de Amerikano's!! Dick....dagge bedankt zijt...da witte!!!

​Ook nogmaals iedereen bedankt voor de leuke en mooie reacties!!

​Caroline

1. Huub:
    18 september 2017
    Lief 😉😄💞🇺🇸🏁. Fijn dat jullie weer goed thuis gekomen zijn. Nu nog ff bijkomen van de vakantie!
  2. Els en ad:
    18 september 2017
    Welkom t'uis in 'ons Berrege.
    Bedankt voor oe prachtige foto's en ver'ale! eel mooi geschreve. we nebbe n'ok un bietje meegereisd! wa d'un belevenis ( weer eve wenne aan de Berregese taal) h'oudoe
  3. Nicole:
    18 september 2017
    Weer zo leuk om al die belevenissen te lezen!! Veel mooie herinneringen gemaakt. Welkom thuis weer en geniet nog even na van deze mooie reis!
  4. Jane:
    18 september 2017
    Welkom thuis! Hartstikke bedankt voor de mooie foto's en verhalen . Vanaf nu weer koffie zonder ....
  5. José:
    18 september 2017
    Fijn te horen dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen. Ja en dan nu weer zelf gaan koken en de draad weer oppikken. Hopelijk hebben jullie nog wat dagen thuis voorday het werk weer aanklopt, de wasmachine zal wel overuren draaien.
    Geweldig DJ dat je alles tot in de puntjes had geregeld en dank Caroline voor de leuke reisverhalen.
    Nu weer heerlijk in je eigen bed slapen en dromen over een volgende reis!
    Liefs van mij 😚😚
  6. Gerda Klaassen:
    19 september 2017
    Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt. Dit wordt lang na genieten samen. Ik heb genoten van je mooie reisverhalen en de foto's . Liefs Gerda
  7. Sandra:
    19 september 2017
    Welkom thuis! Weer aan de bloemkool met ballet gehakt😃. Wat hebben jullie een prachtige reis gemaakt, heeft Dick alles perfect geregeld, Caroline ons meegenomen in de verhalen en samen zoveel plezier beleefd! Voor nu uitrusten en snel een fotoboek maken! Ik wacht er al op. Dikke kussen Sandra
  8. Dirk:
    19 september 2017
    Hoi home sweet home twas enorm leuk om te volgen. Til next trip.
  9. Jessica Otto:
    21 september 2017
    Wat een mooie reis.....maar thuis is ook weer heerlijk toch??
  10. Carla:
    22 september 2017
    wat een mooi reisverslag. Ik heb er van genoten. Het was of je er zelf bij was.
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.
    Tot snel op de sportschool Dick