Dag 20 Charleston - Washington DC

14 september 2017 - Washington, District of Columbia, Verenigde Staten

Howdy Y’all,

Gisteravond nog een film (The lovely bones) gekeken die Dick voor me heeft gedownload….Een dag of wat geleden zat ik er in een hotel naar te kijken, maar ik werd gek van de reclameblokken tussendoor…..Ik zal het niet overdrijven….om de 10 minuten wel weer reclame. We zijn niet voor één gat te vangen, dus Dick via de laptop de film opgezocht en gedownload. Ik weer blij!!

Na een heerlijke nacht geslapen te hebben in het Barksdale House Inn, gaan we ons opmaken voor onze laatste autorit, en het is een lange! Met ongeveer 530 miles is dit de langste rit van deze reis. Als het allemaal mee zit gaan we er ongeveer 8 uur over doen. Vol goede moed en na een goed en lekker ontbijt stappen we rond 08:00 uur in de auto. Het weer zit in ieder geval mee, lekkere temperatuur en het zonnetje laat zich regelmatig zien. Het is lekker rustig op de weg en het schiet goed op! Rond de middag zitten we al op de helft. We pauzeren zo nu en dan op mooie rest aria’s (grote parkeerplaatsen met voorzieningen als toilet en picknickplaatsen, ze zien er netjes en mooi aangelegd uit) en van heavy traffic is geen sprake gelukkig. Voor de lunch gaan we eens “echt” Amerikaans doen door bij een fastfoodketen te eten….. Dick doet het netjes door een salade te bestellen. De rest van de rit gaat tevens erg voorspoedig, hoewel het richting Washington wel drukker wordt. We zijn drie staten doorgereden, South Carolina, North Carolina en nu in Virginia. Zoals voorspelt, rijden we rond 17:00 uur de valetparking van het Hyatt Hotel Centric op. We hebben de spullen onderweg al wat bij elkaar gepakt zodat we alles mee naar de kamer kunnen nemen. Zo kunnen we zorgen dat zondag alles ingepakt en klaar is voor de terugreis….Het is voorbij gevlogen deze drie weken! Maar nu eerst genieten van de komende dagen hier in Washington! Genoeg te zien en te beleven! We eten vanavond bij Ruby Tuesday, die aan de overkant van ons hotel ligt. Lekker makkelijk en goed gegeten! De avond doen we op het gemakje zodat we morgen fris en fruitig aan de dag kunnen beginnen!! So long folks!!

1. Susanne de vos:
    15 september 2017
    wat is het toch weer snel gegaan, nu al de laatste dagen.
    geniet er nog van, ene een goede terugreis.
  2. José:
    15 september 2017
    Wat een afstand zeg en dat hebben jullie vlot kunnen doen! Het hotel is wel heel modern na jullie verblijf in Charleston. Er zal genoeg te doen en zien zijn in Washington, dus jullie komen de laatste paar dagen wel door. Veel plezier weer!
  3. Corine van den Bosch:
    15 september 2017
    Mooie reis tot nu toe, leuk om het vanaf hier een beetje mee te beleven door jullie foto's en verhalen. Veel plezier de laatste dagen in Washington en voor zondag alvast een goeie terugvlucht!
  4. Sylvia westrik:
    15 september 2017
    Arie en ik zijn de hele weg met jullie mee gereden.
    Gisterenavond zelfs nog aan jullie gedacht toen Ilse de Lange in Nashville Barry Hay
    ontmoette.
    tot later ! Sylvia.