Dag 19 Home

13 juli 2023 - Bergen op Zoom, Nederland

Inmiddels zijn we al weer meer dan een week thuis en kunnen we terugkijken op een fantastische reis.
Voor de volgers en onszelf een afsluiting zodat deze laatste dag (de reisdag) nog bij deze blog komt te staan.

De aanloop naar het vliegveld verliep goed, het gewone ritueel , opstaan ontbijtje en koffers in de auto. Even de auto voor het laatst (goedkoop) aftanken en haar inleveren bij Alamo.

20230702_070814

Dit gaat altijd zo makkelijk. Een heel globale check, koffers eruit en dan kan je de auto gewoon achterlaten. De transit bus stond al gereed om ons bij luchthaven te droppen. Het inchecken ging super snel, de securitycontrole iets stroever. Maar no stress! Alles ging goed!
Wat betreft de terugvlucht hadden we geluk. Geen delays door weersomstandigheden, zodat we als gepland terug konden vliegen naar Dallas en van daaruit naar Amsterdam.

20230702_143029IMG2023070209565620230702_094243

We kwamen zelfs zo vroeg (40 minuten eerder) aan op Schiphol dat we op onze beurt moesten wachten, voordat het vliegtuig tot stilstand kon komen bij de Gate.
Door de paspoortcontrole, koffers ophalen en door het groene poortje van de douane, het was zo gebeurd! Daarna de auto ophalen bij het van der Valk hotel. De rit richting het zuiden konden we zonder files afleggen, zodat we rond 11.30 uur weer thuis waren. Hierna vrijwel gelijk onze koffers uitgepakt, om daarna  2 a 3 uurtjes slaap in te halen. Dit doen we altijd want anders overleven we de avond niet. En deze was al gereserveerd! We gingen op kraamvisite gaan bij John en Jamie! Kleine Ella bewonderen, nu live! Wat een klein, mooi meisje kregen we te zien. We konden haar eindelijk vasthouden en voorzichtig knuffelen, wat een wondertje!

Afbeelding van WhatsApp op 2023-07-03 om 21.09.21Afbeelding van WhatsApp op 2023-07-03 om 21.36.05

De laatste woorden zijn voor Caroline. Wat heeft ze het weer fantastisch beschreven.
Elke keer verbaas ik me erover dat ze ‘s avonds nog na een lange dag reizen en beleven, de energie heeft om jullie te laten meegenieten!
Bedankt Caroline!!
Nogmaals iedereen bedankt voor het meereizen!

More to come??

1. Carla:
    13 juli 2023
    Zijn altijd mooie verhalen ik geniet ervan.
    Ben zelf niet zo’ n globe trotter, dus is dit dubbel genieten
    Fijn dat jullie nu eindelijk op kraam viste konden gaan, nieuw leven blijft wonderbaarlijke
    Ik kijk uit naar een volgend reis, bedankt voor mooie reis verslag
  2. Jane:
    Ik heb genoten...samen met jullie! Dank je wel! Xxx
  3. Mirjam:
    13 juli 2023
    Wat een schatje, daar kom je graag voor naar huis. Bedankt voor de mooie foto's en leuke verslagen. Ik ben benieuwd naar de volgende trip.
  4. Jolanda:
    13 juli 2023
    Super genoten van jullie vakantie en geniet van jullie kleindochter 😍
  5. José:
    14 juli 2023
    Altijd fijn te horen dat uiteindelijk de terug reis zeer vlot verlopen is voor jullie en dat jullie weer goed zijn thuis gekomen, heel belangrijk.
    En wat een prachtige kleindochter, zo klein nog! Maar wat heerlijk voor jullie allebei om Ella nu lekker te kunnen knuffelen. Ik hoop dat Jamie en John al een beetje een ritme hebben kunnen vinden en uiteraard dat alles goed gaat. Prachtige foto’s!
    Ook ik wil Caroline bedanken voor de mooie verhalen, ik begrijp ook niet waar de energie vandaan komt na de lange reisdagen en klimpartijen. Ik kijk weer uit naar een eventuele volgende reis, heerlijk dat jullie dit samen nog kunnen blijven doen!
  6. Adrienne Heeren:
    15 juli 2023
    Fijn dat alles is goed gegaan met de terugreis en we hebben genoten van de mooie verhalen en foto's. Nu genieten van de kleindochter en het Hollandse weer. Tot snel.

groetjes Chris & Adrienne